RODO / kontakt z nami

Etykiety

Etykiety

Jak zrobić pajacyka na choinę? - DIY. Żyj pięknie! - wydawnictwo Egmont

Moje DIY - pajacyk na choinkę, zainspirowany książką ,,DIY. Żyj pięknie!" od wydawnictwo Egmont.


Bardzo lubię robótki ręczne, a zajęcia manualne należą do moich ulubionych. Zachowuję różne pudełka i pudełeczka, papiery, kubeczki itd. Prawdziwy chomik ze mnie, ale dzięki temu, jak potrzebuję jakieś materiały, to w zasadzie niczego mi nie brakuje ;) Do tego projektu wykorzystałam nowe materiały, ale książka inspiruje do wykorzystania zachomikowanych ,,śmieci" itp.

O książce, która już podczas zapowiedzi wydawniczych skradła moje serce, opowiem w dalszej części wpisu. Najpierw zaprezentuję materiały i opowiem, jak wykonać efektownego pajacyka na choinkę.

Pajacyk na choinkę


Materiały:
- kartka techniczna biała (bambino)
- klej w sztyfcie (bambino)
- masa piankowa (cricco)
- koraliki białe małe
- cyrkiel (mój z wykrojnikiem)
- podkładka
- cienkopis czarny
- nici i igła


Z masy piankowej wykonujemy kulki o średnicy ok. 1,5 cm. Czekamy aż wyschną. (Można wykorzystać gotowe koraliki, wówczas nie trzeba czekać).

Za pomocą cyrkla wycinamy kółeczka z białej kartki technicznej. Ja na jednego pajacyka wykorzystałam 7 sztuk o średnicy ok. 4 cm.
6 kółek składamy na pół, i sklejamy połówkami do siebie. 
Jedno kółko rozcinamy na połowę i z jednej części robimy stożek.

Na nitkę nawlekamy czapeczkę i koralik z masy, przekładamy przez korpus z kółek, a na końcu nawlekamy mniejszy koralik. Zawiązujemy supeł.
Sklejamy ostatnie połówki kółeczek. Cienkopisem rysujemy buźkę pajacyka.


Tak prezentuje się jeden z moich pajacyków w towarzystwie śnieżynek, które wykonaliśmy z boraksu (wpis TU).



Książka
DIY. Żyj pięknie!

Książka przedstawia 70 projektów, które wykonamy w zaciszu domowym. Książka, to opasłe tomisko, które podzielone jest na kilka rozdziałów:
- Drobne upominki dla każdego
- Domowe zacisze
- Dzieciaki
- Impreza
- Moda i przeróbki
- Uroda
- Wyjątkowe okazje i święta

W każdym z nich, każdy znajdzie dla siebie coś, co z przyjemnością i łatwością wykona. Mamy tutaj przepisy kulinarne, przepisy na naturalne kosmetyki, zabawki dla dzieci, dekoracje, a także przeróbki modowe i inne.
Wszystkie projekty są bardzo dokładnie opisane krok po kroku i opatrzone pięknymi fotografiami.
By łatwiej korzystać z książki wklejono zakładkę wstążkę, dodaje ona elegancji temu niezwykłemu podręcznikowi.






Jeśli macie ochotę zaskoczyć dziecko masą plastyczną do zabawy albo jajami dinozaurów, czy może partnera serduszkami z ziemniaków, bądź nietuzinkowo udekorować dom, to ta książka jest idealna dla Was.

Książkę znajdziecie TUTAJ

 www.egmont.pl

14 komentarzy:

  1. Piękna śnieżynka! I masę ciekawych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę sporo ciekawych pomysłów, różnorodnych, kreatywnych, moc inspiracji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka już uwzględniona w planach na rodzinną kreatywność i artystyczny wyraz. :)

      Usuń
  3. Książka warta uwagi, uwielbiamy robótki ręczne, a tu jak zauważyłam jest tego od groma i ciut ciut. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze te ozdoby, łudzę się, że nadejdzie grudzień w którym będę miała czas na robienie takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozycja obowiązkowa dla pasjonata DIY! A jeśli szukasz pomysłów na ręcznie robione projekty, to zapraszam Cie również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj, już wiem co chcę na święta! :D Ta książka jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy:) A książka bardzo interesująca, tyle w niej pomysłów. Mogłaby być dobrym prezentem, dla kogoś kto lubi DIY.

    OdpowiedzUsuń
  8. Robótki ręczne to super sprawa! Dla mnie to jedno z najwspanialszych i najbardziej relaksujących zajęć. Pajacyk super, a książką muszę się bliżej zainteresować;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie natknęłam się jeszcze nigdzie na tę książkę, ale jak tylko ją znajdę, na pewno przejrzę. Wygląda na wielką kopalnię inspiracji. A pajacyk świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pomysly DIY ciekawa pozycja

    OdpowiedzUsuń
  11. My z moją córką uwielbiamy wszelkie manualne prace. Teraz zwłaszcza w czasie świąt można znaleźć całą masę wspaniałych inspiracji! Cudne te wasze aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już samo wydanie tej książki mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ozdoby. Ja również jestem miłośniczką wszelkiego diy, więc to książka dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

💡 Pozostaw ślad po swojej wizycie, będzie nam bardzo miło.
💡 Zapraszam także do polubienia naszej strony na
Facebooku ➡
https://www.facebook.com/InaiSewa
Dziękuję 😍